שאלות ותשובות – מענה מהיר לכל מה שרציתם לדעת

שאלות ותשובות - מענה מהיר לכל מה שרציתם לדעת

נקדים ונאמר – בוודאי!
אנחנו לא מכריחים אף אדם לבצע רכישה ובטח שלא להיתקע עם מוצר שאין לו כל שימוש בו. ולכן אנו מאפשרים תנאי ביטול נוחים במיוחד ואף החזר כספי מלא במידת הצורך.

כמובן, שלא היינו רוצים שזה יקרה.
במידה וישנה בעיה כלשהי עם המוצר ו/או השירות שקיבלת נשמח לעמוד לרשותך בכל דבר ועניין.

יחד עם זאת, ישנם פעמים שלקוחות מתחרטים בתהליך הקנייה לפני או אחרי קבלת המוצר.
אנו מאפשרים להתחרט ולהחזיר את המוצר בתוך 14 יום מרגע קבלתו ולקבל החזר כספי מלא או להחזירו בטווח של 30 יום ולקבל זיכוי כספי מלא לרכישה באתר. ובתנאי, שהמוצר הוחזר סגור באריזתו המקורית ולא בוצע שימוש במוצר כלל.

במידה והמוצר עדיין לא נשלח – אנו נעצור את ההזמנה, נבטל את הרכישה ונזכה אותך במלוא כספך.

במידה והמוצר נשלח אך עדיין לא הגיע אליך – אנו נעצור את התהליך ויקוזז מחיר המשלוח מההחזר הכספי.

במידה והמוצר נשלח והגיע אליך – יש לשלוח את המוצר בחזרה לכתובת החברה ולצרף אישור שליחה. ברגע שהמוצר יגיע לחברתנו אנו נזכה אותך בסכום המוצר. הוצאות השילוח חלים על הרוכש.

לטובת לקוחותינו,
כפי שלא היית רוצה לקבל מוצר יד שנייה אנו מבקשים ממך להימנע מאי נעימות מסוג זה ולא להחזיר מוצרים שנפתחו ו/או בוצע בהם שימוש כלשהו. אנו לא נאפשר קבלת מוצר כלשהו שנפתח מאריזתו המקורית, ו/או בוצע בו שימוש ו/או נפגם.

תודה על ההבנה.

אנו מקפידים שלקוחותינו ייצאו מרוצים. ולכן, אם מתעוררים בך ספקות בקשר להזמנה. בין אם הינך רוצה להתייעץ או להבין יותר על המוצר לפני ההזמנה, ובין אם ברצונך לדעת כל פרט נוסף שאינו מוזכר.
לא להסס!

אנו משתדלים לעשות את המירב בכדי לספק את המידע המפורט ביותר לכל מוצר לרבות: תמונות, סרטונים ומידע. אם נתקלת במוצר שאינו ברור או גלוי עבורך, אנחנו מעמידים לרשותך כל אמצעי תקשורת אפשרי עם חברתנו בעמוד “צור קשר”. תתייעץ/י תשאל/י ורק אח”כ תזמין/י.

 

לפי החוק חברת גאדג’טיים רשאית לגבות דמי ביטול של 5% או 100 ש”ח לפי הנמוך מביניהם.

לקוחותינו יודעים כי לרוב אין אנחנו גובים דמי ביטול כלל. ובלבד, שהמוצר חזר אלינו שלם ובאריזתו המקורית ולא בוצע בו שימוש כלל.

דמי הביטול אינם מתייחסים לתשלום בעבור המשלוח. תשלום זה מועבר ישירות לצד ג’ המבצע את שירותי השילוח וכסף זה לא יוחזר.

לכן, אנו ממליצים לכם לפני הרכישה להתייעץ איתנו במידה ואתם אינכם בטוחים בתהליך הרכישה וכך למנוע מצב שבו תשלמו על המשלוח המיותר.

חברת גאדג’טיים הינה חברה יבואנית של מוצרים מגניבים וחדשניים.

בין אם את/ה לקוח עסקי או פרטי אנו מאפשרים לך לעשות הזמנה סיטונאית.
רצוי לעשות זאת בהזמנה טלפונית ולא באתר.

בהזמנות סיטונאיות יש לציין במדוייק את כל הפרטים ולשלוח הזמנת רכש בהתאם.

לאחר אישור הזמנת הרכש, תבוצע העברת מקדמה לצורך שמירת / יבוא המוצרים לארץ.
ניתן לבצע הדפסת לוגו על המוצר המוזמן, אך יש לשים לב שזה כרוך בהזמנת מינימום הקיימת בהתאם לכל סוג מוצר.

שים לב, ביבוא מוצרים לא ניתן לבטל את ההזמנה או לשנותה לאחר ביצועה.

 

להבדיל מקנייה פיזית בחנות, לעיתים בקנייה אינטרנטית עלולים להיות מוצרים חסרים במלאי.

דבר זה קורה לעיתים נדירות, אך גם כאן נערכנו בהתאם לאפשרות זו.

אנו נעדכן בשיחת טלפון או הודעת SMS תוך מספר שעות מעת ההזמנה האם המוצר בדרך אליכם או שהוא חסר במלאי.
במידה והמוצר חסר במלאי אנו נציין בפניך מתי הצפי לחידוש המלאי.
אם תרצה/י להמתין אנו נדאג שתקבל/י הטבה בקנייה הבאה.
אם תבחר/י לבטל את ההזמנה כספך יוחזר במלואו ללא כל דמי ביטול עוד באותו היום.

בוודאי.

אנו מעמידים לרשותך שירות לקוחות טלפוני ואלקטרוני.

ניתן ליצור איתנו קשר באמצעות שיחת טלפון, מייל ווואטסאפ. לחצו כאן ותועברו לעמוד יצירת קשר. כל דרכי ההתקשרות המעודכנים ביותר יופיעו בעמוד “צור קשר”

חשוב לנו לציין, כי תודעת השירות בחברה הינה ערך עליון ואנו אתר המסחר האלקטרוני היחיד שמציע שירות לקוחות בוואטסאפ. כלקוחותינו תוכלו ליהנות משירות לקוחות ללא המתנה לנציג על הקו או למייל שאינכם יודעים אם התקבל או לא. תשלחו הודעה בוואטסאפ ותקבלו חיווי האם קראנו את ההודעה או שעדיין לא. במידה וקראנו תקבלו תשובה תוך מספר דק’.

חד משמעית, כן!

התשלום באתר מאובטח ונעשה באמצעות חברת האשראי איתה אנו עובדים או פייפאל.

לאף אחד, אין גישה לנתוני האשראי שהזנתם באתר.

לגאדג’טיים יש מגוון ערוצי הפצה בעזרתם אנו יכולים להגיע ללקוח בהקדם האפשרי בהתאם לתקציב של כל לקוח.

  • איסוף עצמי – ניתן לאסוף כבר באותו היום. יש לתאם מראש הגעה למקום.
  • שליח עד הבית – באמצעות שליח עד הבית המשלוח יגיע עד 2 ימי עסקים לכל מקום בארץ.
  • דואר רשום – זמני המשלוח נקבעים בהתאם לדואר ישראל. לרוב בבחירה באפשרות זו הזמנתך תגיע עד 7 ימי עסקים לנקודת הדואר הקרובה לביתך.

לכל זאת יתווסף יום אחד נוסף של אריזת המוצר, טיפול בהזמנה ושליחתה בהתאם לשעת ההזמנה.

אם ברצונכם לזרז הזמנה, או לוודא הגעה. נא עשו זאת בתיאום מראש עם נציג/ת האתר.

כן. ניתן לשלם במספר תשלומים בהתאם לסכום ההזמנה.

מינימום הזמנה לביצוע תשלומים 500 ש”ח. וניתן לפרוס לעד 12 תשלומים כאשר כל תשלום לא יפחת מסך של 150 ש”ח.

התשלומים יבוצעו באשראי בלבד.

גאדג’טיים מעמידה לרשות לקוחותיה אפשרויות תשלום מאובטחות ונוחות, תוך שמירה על בטחון פרטיכם ואמצעי התשלום.

  • תשלום במזומן – באיסוף עצמי בלבד. או במקרים מיוחדים במשלוחים באזור המרכז.
  • פייפאל – ניתן לשלם באמצעות Paypal הפלטפורמה המובילה כיום בעולם לביצוע רכישות אונליין.
  • תשלום מאובטח ישירות באשראי – אין לכם חשבון פייפאל ? -אל תחששו! גאדג’טיים עובדת בשיתוף פעולה צמוד עם חברת סלאריקס (ספקית השירותים לסליקת אשראי מטעם לאומי קארד). לאחר הבחירה בסלאריקס תועברו ישירות למסך מאובטח לתשלום אותו תוכלו לזהות באמצעות ה-HTTPS המופיע בתחילת כתובת הURL של מסך הסליקה. פרטי הכרטיס שלכם מועברים ישירות לחברת הסליקה ולא נשמרים אצלנו במאגר החברה.
  • העברה בנקאית – אם אתם חוששים להשתמש באשראי או שאין לכם אחד כזה, ואין ביכולתכם להגיע ולשלם במזומן. אנו לא נוותר עליכם כלקוחות שלנו. התקשרו לטלפון המופיע בדפי האתר ותקבלו את פרטי החשבון אליו תוכלו להעביר את התשלום. כ-48 לאחר מכן תבוצע ההזמנה ויישלח המוצר לבתיכם.
  • צ’ק – לקוחות עסקיים, חברות וכיוצא בזה יכולים לשלם בצ’ק בעת ההזמנה. בתשלום הראשון יינתן צ’ק לפירעון מיידי. החל מהתשלום השני והלאה תינתן אפשרות לצ’ק דחוי לאחר בדיקת נתוני החברה ובהתאם לסכומי ההזמנות.

אנו מאפשרים ללקוחותינו מגוון רחב של דרכים נוחות לקבלה / איסוף המוצר.

  • דואר רשום – מקבלים פתק / סמס וניגשים לקחת את המוצר ישירות מנקודת הדואר הקרובה לבתיכם.
  • שליח עד הבית – לא בא לכם לצאת מהבית? -אין צורך! שליח יגיע אליכם עד לדלת הבית או העסק. רק תבחרו.
  • איסוף עצמי – ניתן לאסוף את המוצר באופן עצמאי בתיאום מראש עוד באותו היום מבלי להמתין שנגיע אליכם.