תקנון האתר

(גאדג’טיים | מס’ עוסק 558225306)

מטעמי נוחות נוקט התקנון בלשון זכר, ואולם כל הנאמר בו מתייחס לנשים ולגברים כאחד.

  1. השימוש באתר על תכניו והשירותים הניתנים בו, מוצעים לך בכפוף לקבלתך את כל התנאים הכלולים בתקנון זה.
  2. הגלישה באתר ו/או הרשמתך כמנוי לקבלת שירותיו, יחשבו להסכמה מצידך לתנאים אלה
  3. הנהלת האתר רשאית לחסום / להשעות / להפסיק לאלתר את גישת הגולש לשירות אם יפר את תנאי התקנון
  4. הנהלת החברה רשאית לעדכן את התקנון מעת לעת עפ”י שיקול דעתה.
  5. אין לעשות שימוש באתר למטרות בלתי חוקיות

אחריות מוצרים

  1. האחריות הבלעדית למוצרים ושירותים הניתנים באתר כולל איכותם ותקינותם חלה באופן בלעדי על הספקים / היצרנים המשווקים את המוצרים / השירותים, עפ”י החוקים והתקנות להגנת הצרכן הנהוגות בישראל ובהתאם לתנאי האחריות והשירות המסופקים למוצרים עם אחריות בלבד.
  2. רוב המוצרים באתר מגיעים עם אחריות של חברת גאדג’טיים, האחריות על המוצרים אינה כוללת נורות, סוללות, שבר, חדירת מים או כל בלאי אחר שנוצר, כמו כן לא תינתן אחריות על מוצרים שנהרסו כתוצאה משימוש לקוי כגון: גרימת נזק למוצר בשל רשלנות ו/או הזנחה של הלקוח, קצר חשמלי ו/או פגעי מזג האוויר, שקעי חשמל פגומים, כח עליון או שימוש בחומרים לא מתאימים ו/או שלא לפי הוראות היצרן.
  3. לא תחול אחריות על נזק שנגרם כתוצאה מהחלפת חלקים שלא על ידנו לרבות נזילת סוללות בתוך המוצר.
  4. בשום מצב לא תחול על חברת גאדג’טיים ו/או מי מטעמם אחריות כלשהי בגין נזק ישיר / עקיף / נזק מקרי.
  5. במצב של אחריות יצרן – יישלח המוצר ליצרן בארץ/בחו”ל לתיקון או אישור החלפה. במידה ונמצא הנזק כחלק מאחריות יצרן ובהינתן אישור ממעבדות היצרן להחלפה/תיקון. החברה תמלא אחר הוראות היצרן.
  6. מעבדת התיקונים הינה של היצרן בלבד ואין לחברת גאדג’טיים אחריות על טיב תיקון ו/או כשל שנוצר בעקבות התיקון.
  7. גאדג’טיים מתחייבת לעשות כל שביכולתה בכדי לדאוג שהצרכן יקבל פתרון הולם לצרכיו.

מדיניות החזרת מוצרים וביטולי עסקאות

  1. הלקוח רשאי לבטל את ההזמנה בהתאם לאמור בהוראות חוק הגנת הצרכן התשמ”א – 1981
  2. מיום ביצוע ההזמנה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר לפי המאוחר מביניהם.
  3. ביטול העסקה יבוצע אך ורק כאשר המוצר יוחזר לחברת גאדג’טיים ובתנאי שאריזתו המקורית לא נפגמה והמוצר הנמצא בתוכה שלם, ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל סוג שהוא ובלבד שלא נעשה במוצר שימוש כלשהו.
  4. לא תתאפשר ביטול עסקה במקרים הבאים: הזמנה מראש ו/או הזמנה ביבוא אישי ו/או הזמנה מיוחדת עפ”י רצון הלקוח ו/או מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הלקוח ו/או מוצרים בעלי חיי מדף קצרים ו/או מוצרים הניתנים להעתקה ו/או הקלטה ו/או שכפול ו/או במקרה והלקוח פתח את האריזה המקורית והיא נפגמה
  5. במקרה בו הלקוח ביטל את העסקה מסיבה שהמוצר הגיע פגום ו/או שהמוצר הנשלח ללקוח הוא אינו המוצר המוצג באתר ו/או לא נמצאה התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו ללקוח, חברת גאדג’טיים תזכה את הלקוח בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול במלוא הסכום ללא כל דמי ביטול כלשהם
  6. במקרה של ביטול הזמנה הנשלחה בדואר רשום ו/או בדואר שליחים לא יינתן החזר עבור דמי המשלוח, בנוסף חלה חובה על הלקוח לשלוח חזרה את המוצר, אל חברת גאדג’טיים או להגיע אל משרדי החברה ולהחזיר את המוצר בעצמו.
  7. במקרה בו בלקוח אסף עצמאית את המוצר עליו להחזירו לרשות חברת גאדג’טיים במקום בו הוא אסף את המוצר.
  8. במקרה בו הלקוח ביטל את העסקה מסיבה שאינה מפורטת בסעיף 5, חברת גאדג’טיים תחזיר ללקוח בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול את מלוא סכום העסקה למעט דמי ביטול הקבועים בחוק בשיעור של 5% ממחיר המוצר או 100 ₪ לפי הנמוך מביניהם. יובהר כי אין באמור לעיל כדין לגרוע מזכותה של חברת גאדג’טיים לתבוע את נזקה בשל כך שערך המוצר פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו.

פרטיות

  1. הפרטים האישיים שהלקוח מזין בעת ההזמנה באתר כמו גם פרטי ההזמנות שתבצע, ישמרו ויאגרו במאגרי המידע של החברה שלא יעביר את פרטיך האישיים לצד שלישי.
  2. בהצטרפותך כחבר באתר הינך מסכים כי חברת גאדג’טיים תהיה רשאית לשלוח אליך מיילים ו/או דיוור בכתב בכל מידע על מבצעים, מוצרים חדשים, שינויים באתר וכו’.
  3. אם אינך מעוניין שישלח אליך חומר שיווקיי במייל או בדואר, עליך לציין זאת בהודעה חוזרת למייל אשר שלח אליך את הדיוור או לפנות לחברת גאדג’טיים ישירות לשירות הלקוחות ולבקש שיסירו אותך מרשימת התפוצה.

משלוחים ואספקת הזמנות

  1. חברת גאדג’טיים דואגת לספק את ההזמנות ללקוחותיה בדרך הכי מהירה והכי איכותית אשר שומרת על המוצר שלכם שלם וללא פגע.
  2. חברת גאדג’טיים עובדת עם חברות מובילות בהפצת חבילות, בין היתר עם דואר ישראל באמצעות דואר רשום ובדואר שליחים, בנוסף לחברת גאדג’טיים קיים מערך הפצות באזור המרכז ע”י שליחים של החברה, על מנת להבטיח שהמוצר יגיע אליכם הכי מהר שאפשר.
  3. קבלת הזמנות למשלוחים בימים א’ – ה’ עד השעה 22:00 כל ההזמנות שיתקבלו עד השעה הזאת יישלחו יום למחרת בשעות הבוקר.
  4. חבילה שתישלח בדואר רשום תגיע ללקוח כשבוע ימים לאחר שתישלח ע”י חברת גאדג’טיים.
  5. חבילה שתישלח בדואר שליחים תגיע ללקוח עד 48 שעות מהרגע שתישלח ע”י חברת גאדג’טיים.
  6. חבילה שתישלח עם שליח פרטי של החברה באזור המרכז בלבד עפ”י שיקול דעתה של החברה, תגיע באותו היום ללקוח או ביום שלמחרת. בהתאם לשעת ההזמנות ושעות הפעילות.
  7. לקוחות שיבצעו הזמנה בדואר רשום / בדואר שליחים יקבלו מספר מעקב ב SMS או באמצעות מייל שישלח ע”י החברה, בו יוכלו לעקוב אחר המשלוח ולדעת בכל רגע נתון היכן הוא נמצא.
  8. חברת גאדג’טיים מסירה מעליה כל אחריות בנוגע לעיכובים במשלוח הנגרמים ע”י חברת השילוח ו/או דואר ישראל ובלבד שהחברה סיפקה את המוצר והעבירה אותו למשלוח עפ”י ההסכם האמור לעיל.

זכויות יוצרים

  1. כל מידע ו/או תצוגה באתר כגון: תמונות, עיצוב, גרפיקה, מלל שיווקי, סימני מסחר, לוגו או כל דבר המוצג באתר הינו בבעלות בלעדית של חברת גאדג’טיים ואין לשכפל ו/או להעתיק ו/או לפרסם ו/או להפיץ ו/או להשתמש בו בכל דרך באמור לעיל, אלא אם החברה נתנה אישור לכך בכתב ומראש.